Splošni pogoji – Beach flag

Beach flag, transparenti in konfeti | Splošni pogoji – Beach flag

POGOJI POSLOVANJA

Naročnik soglaša, da je z nakupom na spletni strani www.supratravel.si seznanjen s splošnimi pogoji pogoslovanja. Enako velja za naročila opravljena preko elektronskega naslova.

1. BEACH FLAG / TRANSPARENTI / POP UP TRANSPARENTI

1.1. Sklenitev pogodbe oz. vodič za nakup, začetek proizvodnje izdelka, rok izdelave

Za izdelke, ki jih želite naročiti, pošljite povpraševanje na info@supratravel.si  ali preko spletne strani oddate povpraševanje. Navedite željeno obliko in dimenzijo izdelka, količino, posredujte vaše podatke (ime in priimek, podjetje, naslov, telefon, elektronski naslov).

Odgovor na vaše naročilo oz. informacije o vašem naročilu prejmete na vaš elektronski naslov v roku dveh delovnih dni. Po prejeti potrditvi naročila prejmete ponudbo in predračun, plačilo opravite z nakazilom na banki, pošti ali preko elektronske banke.

Proizvodnja izdelka se začne z dnevom, ko je:

  • dokončno obojestransko potrjena finalna grafika v vektorski PDF predlogi,
  • dokočno objestransko potrjeno naročilo z količino in morebitnimi dodatki,
  • prejeto celotno plačilo na TRR podjetja Supra skupina d.o.o.

Izdelki bodo izdelani v roku 14 do 21 delovnih dni od oddanega finalnega naročila. Če naročene izdelke ne bomo uspeli izdelati v predvidenem času, vas bomo o tem pravočasno obvestili.

1.2. Reklamacija:

Vse zahtevke, ki se nanašajo na reklamacijo, mora naročnik uveljavljati pisno in sicer s priporočeno pošto na poslano na naslov: Supra skupina d.o.o., Slovenska cesta 6, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov info@supratravel.si

Reklamacijskemu zahtevku mora priložiti račun. Naročnik mora natančno opisati napako, poškodbo oziroma nepravilnost, ki jo uveljavlja in priložiti fotografije. Hkrati mora naročnik podjetju omogočiti ogled napake, poškodbe oziroma nepravilnosti. O ogledu se napravi zapisnik.

Predmet reklamacije ne morajo biti manjše površinske nepravilnosti na izdelku, če ne vplivajo na funkcionalnosti izdelka in niso vidne iz razdalje več kot 1 m.

Reklamacija ne velja za:

  • grafične predloge in napake na napisih za tisk, ki so bili posredovani s strani naročnika,
  • zastave beach flag, transparente, pop up transparente, ki so bili izdelani z designom po meri

V kolikor je reklamacija posledica dejstva, da je naročnik poslal PDF datoteko ali material za pripravo za tisk, ki ne ustreza navodilom in zahtevam izvajalca, izvajalec reklamacije ne bo upošteval.

Naročnik mora v primeru zahteve podjetja takoj vrniti reklamirane izdelke ali posamezne izdelke, zaradi ugotavljanje upravičenosti reklamacije. V nasprotnem primeru naročnik izgubi pravico do reklamacije.

Ko se podjetje prepriča, da je reklamacija upravičena, poda naročniku predlog za rešitev reklamacije. Načini rešitve reklamacije so odvisni od vrste in stopnje napake oziroma dogovora z naročnikom.

Podjetje ne bo upoštevalo reklamacij zaradi napak, ki so nastale zaradi neprimerne uporabe in vzdrževanja izdelkov.

1.3. Podatki o dostavi

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete na Slovenski cesti 6 v Ljubljani ali pa bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije ali katerega od naših pogodbenih partnerjev. O strošku dostave vas bomo obvestili ob potrditvi vašega naročila. Dostavo ali pošiljanje po pošti lahko naročite oz. se dogovorite ob povpraševanju ali naročilu.

Izdelki bodo dokončani v roku 14 do 21 delovnih dni od vašega končnega potrdila naročila. Če naročenih izdelkov ne bomo uspeli izdelati v predvidenem času, vas bomo o tem predhodno obvestili, pri čimer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.

Dostava na naslov po Pošti Slovenija traja predvidoma 2-3 dni.

Če ste nam posredovali napačne podatke, vas ne bo mogoče obvestiti o dostavi.

1.4. Identifikacija strank ob prevzemu blaga

Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.

1.5. Pravne osebe: plačilo po predračunu

V primeru naročila blaga s strani pravnih oseb, se plačilo lahko izvede po izdanem predračunu in blago dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

1.6. Veljavnost cenika

Vse cene artiklov so po veljavnem ceniku od 1.4.2018 do preklica.

2. KONFETI/STREAMER ROČNI STRELEC

2.1. Naročilo, cena, napake, poškodovano blago, odstop od pogodbe

Vse cene so dokončne glede na dan naročila in vsebujejo DDV. Cene so označene v EUR.

Vsak nakup v naši spletni trgovini je varen z garancijo. Izdelek lahko brez pojasnila vrnete v 14 dneh od nakupa. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

V primeru napake ali poškodovanega blaga vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na naš naslov, po elektronski pošti na naslov info@supratravel.si ali na telefonsko številko 041 234 137.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu.

Vrnjeno blago mora vrniti podjetju nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik blago vrne na naslov tako, da ga osebno vrne ali pošlje na naslov:  Supra Skupina d.o.o., Slovenska cesta 6, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.«

Potrošnik naj izpolni obrazec pravice do odstopa pogodbe, ki ga najde na tem naslovu: klikni! 

Obrazec naj potrošnik izpolni in pošlje na naš naslov: Supra Skupina d.o.o., Slovenska cesta 6, 1000 Ljubljana ali info@supratravel.si

Odstop od pogodbe

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila za izdelek. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po prejemu vračila izdelka. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vplačilu.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov ali za morebitno pomoč pri uporabi izdelka pokličite na telefonsko številko 041 234 137, vsak delavnik med 9.00 in 17.00.

2.2. Sklenitev pogodbe oz. vodič za nakup

Za izdelke, ki jih želite naročiti, enostavno kliknite “Nakup”. Izberete željeno količino, izpolnite vaše podatke, način dostave/prevzema in kliknite gumb “Oddaj naročilo”. Za uspešno oddano naročilo izpolnite vse podatke. Ȉe ste pravilno izpolnili naročilo, vas bomo preusmerili na stran o uspešno oddanem naročilu. V kolikor katerega od nujnih podatkov niste izpolnili, vas bo po kliku na gumb rezeviraj, vrnilo na vaše naročilo in manjkajoče podatke obarvalo z rumeno.


Po elektronski pošti boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli pri vaših podatkih, takoj prejeli kopijo naročila. Potrditev naročila oz. informacije o vašem naročilu prejmete na vaš elektronski naslov v roku dveh delovnih dni. Po prejeti potrditvi naročila, plačilo opravite z nakazilom na banki, pošti ali preko elektronske banke.

Ob zaključku naročila preverite količine, sicer pa preverite še enkrat, ko po oddanem naročilu prejmete avtomatsko potrdilo s celotnim naročilom izdelkov na vaš elektronski naslov. Morebitne napake in popravke lahko pošljete naknadno na info@supratravel.si  ali pokličete v času delavnika od 9h do 17h na 041 234 137.

2.3. Reklamacija:

Vse zahtevke, ki se nanašajo na pravice naročnika iz naslova in vse reklamacijske zahtevke, mora naročnik uveljavljati pisno in sicer s priporočeno pošto na poslano na naslov: Supra skupina d.o.o., Slovenska cesta 6, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov info@supratravel.si 

Reklamacijskemu zahtevku mora naročnik priložiti račun in natančno opisati napako, poškodbo oziroma nepravilnost, ki jo uveljavlja in priložiti fotografije izdelka. Hkrati mora naročnik podjetju omogočiti ogled napake, poškodbe oziroma nepravilnosti. O ogledu se napravi zapisnik.

Predmet reklamacije niso manjše površinske nepravilnosti na izdelku, če ne vplivajo na funkcionalnosti izdelka.

Naročnik mora v primeru zahteve podjetja takoj vrniti reklamirane izdelke ali posamezne izdelke, zaradi ugotavljanje upravičenosti reklamacije. V nasprotnem primeru naročnik izgubi pravico do reklamacije.

Ko se podjetje prepriča, da je reklamacija upravičena, poda naročniku predlog za rešitev reklamacije. Načini rešitve reklamacije so odvisni od vrste in stopnje napake oziroma dogovora z naročnikom.

Podjetje ne bo upoštevalo reklamacij zaradi napak, ki so nastale zaradi neprimerne uporabe in vzdrževanja izdelkov.

2.4. Podatki o dostavi

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete na Slovenski cesti 6 v Ljubljani ali pa bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije ali katerega od naših pogodbenih partnerjev. O strošku dostave vas bomo obvestili ob potrditvi vašega naročila. Dostavo ali pošiljanje po pošti lahko naročite oz. se dogovorite ob povpraševanju ali naročilu.

Izdelki bodo dostavljeni v roku 10 -14 dni od vašega končnega potrdila naročila. Če naročenih izdelkov ne bomo uspeli dostaviti v predvidenem času, vas bomo o tem predhodno obvestili, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.

Če ste nam posredovali napačne podatke, vas ne bo mogoče obvestiti o dostavi.

2.5. Identifikacija strank ob prevzemu blaga

Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.

2.6. Pravne osebe: plačilo po predračunu

V primeru naročila blaga s strani pravnih oseb, se plačilo lahko izvede po izdanem predračunu in blago dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

2.7. Veljavnost cenika

Vse cene artiklov so po veljavnem ceniku od 1.4.2018 do preklica.